Na zimní akci "Lyžování s Fordy" se tentokrát vyrazilo již v pátek 4.2.2005 ráno. Cesta do Rokytnice včetně mezistanice v Mladé Boleslavi proběhla bez problémů. Hned po příjezdu na chatu "Máju", vyrazili nedočkaví lyžaři na nedaleký vlek "Pašák". A ti co toho ještě neměli dost za odpoledne, se na sjezdovku vrátili i po večeři, na večerní lyžování. Po návratu, se pak dlouho debatovalo na nekonečné téma Ford Scorpio.

V sobotu, po delší snídani, jsme natočili naše stroje a rozjeli se na sjezdovky na "Holém Vrchu" v nedaleké Rokytnici. Tam jsme vydrželi celý den a přijeli tam za námi i zpozdilí účastníci našeho srazu.

Na večeři jsme už byli zpátky v naší chatě "Mája" a potom začala večerní zábava. Ta správná "Ford Scorpiácká zábava". I přes ukrutný mráz (-15 stupňů C) jsme již tradičně vylezli v noci ven, ke svým autíčkům, tentokrát i s notebookem a testrem řídících jednotek motorů.

V neděli ráno, část uklízela chatu a ti nejodvážnější se zúčastnili závodu "Scorpio v driftu". Soutěž to byla velmi náročná a ukázala nejen kvality našich aut, ale tak jako tento a minulé srazy i bezva tým "Ford Scorpio clubu". Po návratu k chatě jsme se všichni rozloučili a postupně odjeli zpátky do svých domovů.

V sobotu 26. 3. 2005 se skupina 5 SCORPIÍ sjela na minisraz do Vyškova. Dorazila SCORPIA z východu (Majka s Vaškem a Leonou) i z jihozápadu (Igor, Dejvi, Petr, Honza). Nejdříve jsme si prohlédli Letecké muzeum u dálnice. Potom jsme se šli vykoupat do akvaparku, kde jsme blbnuli na toboganech i na divoké vodě ve venkovním bazénu. Nakonec jsme sedli do útulné restaurace a plkali o všem možné, hlavně ale hádejte o čem .... ano, o škopících. Byla to pěkná a uvolněná akce.

Akce "Kola 2005" se konala 6. - 8. 5. 2005 ve Zbraslavicíh. První účastníci dorazili již v pátek dopoledne. Po nezbytném vzájemném pochválení našich aut, ubytování v chatkách a uklizení kol, jsme vyrazili do nedaleké Kutné Hory.

Po návratu do chatek, jsme se sešli v místní klubovně, kde začalo bujaré veselí.

Druhý den v sobotu, někteří z nás podnikly krátký výlet na kolech po okolí. Večer se debatovalo o našich autech a vzpomínalo na minulou noc. V neděli jsme se ráno rozjeli do našich domovů. Cestou ještě část z nás zvládla společný oběd. Tak příští rok na kola znovu !!

Už od pátku se sjížděla do hotelu Kozí Horka Scorpia z celé republiky. Večer proběhlo decentní posezení u pivka a pokec. V noci si forďáci tradičně prohlíželi své nabušené miláčky se zapnutými světly...

V sobotu ráno dorazil zbytek a po výborném obědě a natáčení televizního štábu vyrazila celá kolona na projížďku. Na 23 naleštěných Scorpií byl krásný pohled jako vždy. Cestou jsme se krátce zastavili u boxů bývalé Velké ceny Brna.

Poté jsme pokračovali až na parkoviště u vchodu na Masarykův okruh, kde jsme poskládali autíčka do řady a chodili kolem, fotili, prohlíželi vychytávky a plánovali, co ještě na svých pokladech vylepšíme.

A opravdu se bylo na co dívat - posuďte sami. Byla tu snad všechna Scorpia co se vyraběla - od 2.0 ohc karburátor po dva kulaté kosíky.

Po návratu na hotel proběhl kvíz zaměřený na praktické znalosti a zkušenosti. Potom proběhla neformální schůzka činovníků klubu, kde jsme si vyjasnili další fungování webu, fóra i organizaci srazů. Následovalo promítání DVD z 5. srazu.

No a potom už jen večeře a drinky a tancování a ... prostě zábava až do ranních hodin. Noc se vydařila až na ranní incident, který bohužel potvrdil pravidlo, že alkohol je dobrý společník, ale špatný pán....

Ráno jsme se shromáždili na snídani a rozdali si ceny a pamětní listy. Každý účastník srazu dostal od klubu i drobnou pozornost pro svého škopíka. Pořadí v kvízu bylo na prvních 3 místech následující:

1. místo Lukáš Horák
2. místo Robert Šuman
3. místo Pepa a Iveta Horákovi

Gratulujeme!
Tak zase příště ahoj a Fordům zdar!

Ford Vltava Tour 2005 začal již tradičně ve Vyšším Brodě v kempu Pod Hrází 28.7.2005 večer. Celý den bylo tropické vedro a tak jsme večer nepohrdli pivečkem. V noci jsme vyzkoušeli sirény našich alarmů, musím říci, v nočním tichu troubí skvěle :-)

Ráno jsme přesunuli auta do kempu Na Pískárně a potom si vyzvedli lodě, pádla a další vodácké vybavení a vyrazili na Vltavu.

Po krásném dni jsme dopluli do kempu Na Pískárně. V místní restauraci jsme si dali večeři, večer potom ještě debatovali na starém pražci (všichni jsme měli pak černé kalhoty) a pak přišel nápad zavolat našemu Pavlíkovi ať kouká přijet! A on přijel!

Ráno opět přesun aut, tentokrát do kempu Zlatá Koruna. A potom už rychle do lodí, směr Český Krumlov. Sjížděli jsme bez problémů skoro všechny jezy, ale pověstný jez v Českém Krumlově, pokořily jen 2 posádky. Do Zlaté Koruny jsme dorazili až večer, někteří museli sušit i peníze.V noci se spustil liják a do sucha aut se neslo volání ze stanů o zatékání.

Ráno stále pršelo a tak jsme, tak jako minulý rok, vrátili lodě a vyrazili domů. Cestou jsme se ještě zastavili v Českém Krumlově, což někdo využil ke koupi suchých ponožek a potom zašli na gáblík. A tímto skončil Ford Vltava Tour 2005, tak zase za rok, ahóój, ahóój !!

Tradiční letní sraz na Sečské přehradě se opět vydařil. Kromě skvělé zábavy v kempové restauraci (stolní fotbal, kulečník...) jsme zažili krásnou projížďku do skanzenu na Veselém kopci. Pepa sraz zorganizoval vzorně a patří mu náš dík!

Organizátoři a ti největší nedočkavci vyrazili na sraz SLAPY 2005 již v pátek ve 13 hodin, po společném obědě v Novém Kníně, jsme dorazili do hotelu Hladina. Na parkovišti před hotelem, hned po příjezdu, začaly nekonečné debaty o Scorpiu a prohlížení aut.

Debata pokračovala i v hotelové restauraci, včetně promítání videozáběrů a fotek z předchozích srazů, někteří brali saunu, jiní štouchali kulečník, hotel utichl až ve 4 ráno.

Ráno se trošku hůře vstávalo, ale pak jsme přesto vyjeli směr muzeum JAWA Netvořice, po prohlídce muzea jsme se naobědvali v restauraci na náměstí a potom postupně vyjížděli na závod po okolí Slapské přehrady, dle itineráře. Po návratu do hotelu a po večeři s kachničkou, byli vyhlášeni vítězi závodu. Přítomní členové Ford Scorpio clubu byli oceněni za své speciality a příspěvky do naší skvělé party. Večerní zábava se pak nesla v duchu Karaoke. A zpívali opravdu všichni! Fordáckou zábavu završila třešnička na dortu ...

Naše parta bezvadných lidí s bezvadnými auty se rozcházela až ve 4 hodiny ráno. Ráno bylo kalné, ale plné úsměvů - sraz se zase povedl.